Marketingowiec z pasją do swojej pracy i kosmetyków

Od siedmiu lat związana z marketingiem, a od prawie pięciu zatrudniona w dziale marketingu regionalnego w centrali firmy Oriflame w Sztokholmie. W swojej pracy zdobyła międzynarodowe doświadczenie z zakresu FMCG w branży kosmetycznej. Poznała specyfiką zapotrzebowania na produkty kosmetyczne na rynku globalnym oraz różnice kulturowe kształtujące zachowania konsumentów w różnych częściach świata.

Jest absolwentką studiów podyplomowych „Stosowanie, wytwarzanie oraz ocena wyrobów kosmetycznych” Wyższej Szkoły Zawodowej Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia. Uczestniczyła w licznych kursach, m.in. z zakresu anatomii i fizjologii skóry, problemów skórnych, zagadnień anti-aging czy tworzenia kosmetyków naturalnych.

Uwielbia poszerzać swoją wiedzę na temat produktów kosmetycznych oraz nowych rozwiązań w przemyśle kosmetycznym. Dodatkowo interesuje się medycyną chińską i zdrowym odżywianiem.

 

Kosmetyki kupuję w... sklepach eko

W torebce mam zawsze... dobre perfumy

Polskie kosmetyki są... najlepsze bo POLSKIE

W kosmetykach stawiam na... jakość